Pregledaj se! Meni za ljubav

Pobednički projekat  „Meni za ljubav“ na Young Lions Srbija koji je okončan 26. aprila prerastao u kampanju koja je juče krenula. Zahvaljujući agenciji McCann Beograd iz koje je pobednički par Nevena Petrović i Nikola Mijailović, Grand kafi i Ženskom centru „Milica“ uz podršku UEPS-a kao organizatora, jedno izuzetno rešenje preraslo je za kratko vreme u formu kojom će se na najširem planu objedinjavati svi oni kojima je stalo do zdravlja žene, apelujući na važnost preventivnih pregleda.

Svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke. Uspeh lečenja ove opake bolesti direktno zavisi od stadijuma u kom se ona otkrije. U više od 90% slučajeva, rak dojke je izlečiv, ukoliko se otkrije i leči na vreme, te je rano dijagnostifikovanje glavni saveznik žena u ovoj borbi. Uprkos tim optimističnim podacima žene retko odlaze na preventivne preglede usled straha, nedovoljne informisanosti, potencijalnih reakcija okruženja ili svakodnevnih obaveza.

Žene su te koje na prvo mesto potrebe prijatelja i porodice, dok svoje potrebe stavljaju po strani. Zato su upravo njima dragi ljudi oni koji u borbi protiv raka dojke moraju biti najglasniji i poručiti sebi dragim ženama: „Pregledaj se! Meni za ljubav“, kako kaže i nova kampanja za prevenciju raka dojke. Širom Beograda, mogu se videti poruke koje svojim voljenim ženama upućuju njihovi partneri, deca, unuci, prijatelji, pa i kućni ljubimci. Kampanju je pokrenuo Ženski centar Milica, inspirisan pobedničkom idejom konkursa Young Lions Srbija, a iza koje stoje Nevena Petrović i Nikola Mijailović iz kreativne agencije McCann Beograd. Do realizacije pobedničke ideje došlo je u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogli su i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, Institut za javno zdravlje Srbije, kao i agencije UM Beograd i Two Rivers.

Od raka godišnje u Srbiji oboli više od 4.500 žena, a život izgubi više od 1700 njih. Rak je bolest koja se može desiti svakome, ali izbegavanje pregleda i razgovora o njemu, ne čini da on nestane. Ipak, ohrabrujući podaci o stopi izlečivosti raka dojke mnogo govore o važnosti preventivnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti. Cilj ove kampanje je upravo da, pokazujući im za šta se bore, motiviše žene da redovno idu na preventivne preglede, ali i rade samopregled.

Zato žene, uradite samopregled, zakažite ultrazvučni pregled jednom godišnje, a posle 40 dodajte i obavezni mamografski na svake 2 godine, otkrite promenu na vreme. Uradite to sebe radi, uradite to zarad svoje dece i porodice. Uradite to za ljubav, onih  koji su vam uvek na prvom mestu u vašim mislima i srcu, oni vas vole i zato vas mole da se pregledate, njima za ljubav. Svi koji brinete o dragim ženama u vašim životima, pružite im podršku i vetar u leđa da svoje zdravlje stave na prvo mesto.