Kao zvanični predstavnik za Srbiju za „Cannes Lions International Festival of Creativity“, B92 održava nacionalno takmičenje pružajući mladim i perspektivnim advertajzing profesionalcima priliku da se takmiče u okviru prestižnog „Young Lions“ takmičenja u Kanu u junu sledeće godine.
· Registracija je sada zatvorena
· 15. februar: Otvaranje registracija za Srbija „Young Lions“ 2017 takmičenje
· 9. mart: Zatvaranje registracija za Srbija „Young Lions“ 2017 takmičenje
· 11. mart: Registrovani timovi dobijaju brief za kategoriju Print
· 12. mart: Rok za predaju radova za kategoriju Print
Takmičenje
Srbija „Young Lions“ 2017 takmičenje je otvoreno za mlade advertajzing profesionalce na početku svojih karijera. Prijavljeni moraju raditi u Srbiji u okviru advertajzing industrije i imati 30 godina ili manje (rođeni 24. juna 1987. godine ili posle). Napomena: „Cannes Lions“ propozicije od prijavljenih očekuju neko radno iskustvo pa je nažalost takmičenje zatvoreno za studente. Prijavljeni dobijaju kreativni brif kreiran od partnera takmičenja na koji moraju da odgovore u roku od 24 sata. Srbija šalje jednog predstavnika, tim sastavljen od dvoje takmičara, u kategoriji Print.
Važni datumi za 2017:
15. februar: Otvaranje registracija za nacionalno „Young Lions“ takmičenje
9. mart: Zatvaranje registracija za nacionalno „Young Lions“ takmičenje
11. mart: Registrovani timovi dobijaju brif
12. mart: Rok za predaju radova za kategoriju Print
18. mart – 2. april: Žiriranje izabranih radova
12. april: Finalno žiriranje
25. april: Objava pobednika nacionalnog „Young Lions“ takmičenja
17. jun – 24. jun: „Cannes Lions Festival Week“
Brif
Partner nacionalnog takmičenja će definisati kreativni brif za kategoriju Print. Timovi treba da odgovore na brif na sledeći način: u okviru 24 sata kreirati štampani oglas u PDF formatu koji ne prelazi 10MB. Svi koji žele da se prijave to moraju učiniti do 12 časova u četvrtak, 9. marta 2017. godine. Radovi neregistrovanih timova se neće uzimati u obzir. Prijavljeni timovi dobiće kreativni brif u 16 časova u subotu, 11. marta 2017. Radovi se moraju predati najkasnije do 16 časova u nedelju, 12. marta 2017.
Kriterijumi za žiriranje?
· Da li postoji „Big idea“?
· Koliko je ideja inovativna?
· Kvalitet kreativne egzekucije
· Zahtevnost u okviru date kategorije
· Koliko je dobro prenesena poruka
Nagrada
B92 će za pobednika takmičenja Srbija „Young Lions“ 2017 obezbediti plaćeno putovanje na „Cannes Lions International Festival of Creativity“, uključujući prijave za „Young Lions“ festival, plaćen put i smeštaj i propusnice za seminare i dodele nagrada. *Lični troškovi nisu uključeni. Prijavljeni na takmičenje Srbija „Young Lions“ 2017 biće u obavezi da popune registracioni formular koji će im se dostaviti uz brif.
Propozicije u kategoriji Print
1. Tim mora da čini art director i copywriter
2. Prijavljeni timovi se slažu da pobednički rad može da se koristi u marketinškim kampanjama partnera nacionalnog takmičenja
3. Zadatak je kreirati jedno oglasno rešenje
4. Format rešenja: PDF, uz sinopsis do 100 reči u okviru formulara za predaju
5. Oglasno rešenje veličine do 10MB
6. Rešenja ne smeju sadržati ime, oznaku ili branding agencije
7. Rešenja poslati na young.lions@b92.net sa jasno naznačenim „YL Print rešenje formular za prijavu“ u naslovu/subject maila