Mladi lavovi iz Srbije ponudili kvalitetna i zrela rešenja

Svečano proglašenje pobednika ovogodišnjeg takmičenja Young Lions Srbija biće održano 14. maja u beogradskom hotelu Radisson Blu. Tema sa kojom su se mladi lavovi ove godine hvatali u koštac bila je tridesetogodišnjica donošenja Konvencije o pravima deteta, sa posebnim akcentom na učešću dece u donošenju brojnih odluka. Žiriranje radova je održano 15. aprila, a žiri je sačinjavalo sedam članova: predsednik žirija Slavimir Stojanović, Jana Savić Rastovac, Anja Radulović, Ivan Nikolić, Svetlana Ćopić, Veljko Golubović i Božidar Dimić, predstavnik nevladine organizacije „Prijatelji dece Srbije”. Po završetku ocenjivanja radova, predsednik žirija Slavimir Stojanović o radovima je rekao sledeće: Česte su situacije da mlađe generacije pristupe radu razumevajući brif banalno ili uz dozu ironije. Međutim, rešenja koja smo ocenjivali su bila izuzetno zrela. Bilo je dosta fantastičnih ideja i nije bilo lako izabrati najboljeg. Rukovodili smo se, između ostalog, i time koji takmičarski par je najbolje odgovorio na brif. Dobro su prostudirali temu i nema ponavljanja u odnosu na ono što već postoji. Zaista su imali inovativan pristup. Svaki rad koji je poslat na takmičenje, u sve tri kategorije, može da se vrlo lako uklopi u aktivnosti koje sprovodi nevladina organizacija „Prijatelji dece Srbije” – kazao je Božidar Dimić nakon ocenjivanja radova. Brifiranje lavića za ovogodišnje takmičenje, sprovedeno u partnerstvu sa organizacijom „Prijatelji dece Srbije”, održano je 10. aprila u prostorijama beogradskog Open Marsh Space-a. Dvadeset i dva takmičarska para prijavilo se za nadmetanje u tri kategorije: Print, Digital i Media. Takmičarski timovi su, nakon podele brifova, imali 24 sata da dostave svoja kreativna rešenja na zadatu temu i tako osvoje nacionalnu nagradu Young Lions Srbija za 2019. godinu, putovanje u Kan i učešće na najprestižnijem globalnom takmičenju mladih stručnjaka u sferi marketinga. I ove, kao i prethodnih godina, kreativnu i tehničku podršku takmičenju, uz pomoć oko odlaska pobedničkog tima u Kan, pružila je agencija FCB Afirma.